Thursday, July 9, 2009

SALAM SEJAHTERA

Hari ni aku telah berjaya membuat blog sendiri. Sukanya.... maklumlah aku bukan gheti sangat hal-hal komputer... Takat taip-taip surat biasa je selama hari ni...Takpa la... kira berbangga dengan diri sendiri... Biasa la orang tua-tua.Esok kan... aku nak pi cerita kat kengkawan... aku dah ada blog. Lepas ni boleh la cerita-cerita kat blog pulak.Pada sahabat handai dan bakal sahabat handai jauh dan dekat "Semoga kita semua mendapat manafaat dengan kemudahan yang ada. Salam Sejahtera". Terima Kasih

4 comments:

  1. tahniah kak jun sbab dah berjaya buat blog...
    takpa nanti kita upgrade blog kak jun...

    ReplyDelete
  2. Thanks for the support. I really appreciate it.Oh ya,akak nak ucapkan berbanyak terima kasih kerana menolong siapkan skirting pentas antik sekolah kita tu. Terima kasih bebanyak juga pada cikgu Nadharah. Tanpa anda berdua tentu pentas kita tidak berskirt lagi. Tak la malu sangat nak sambut pegawai Ppdhl buat ladap.Kan...kan...kan... TQVM

    ReplyDelete
  3. kak jun,
    biase2 je support yang saya bagi...
    lagi pun saya ni pegang konsep orang memberi kita merasa, orang berbudi kita berbahasa...

    ReplyDelete
  4. pergh kak june... canggih tu!
    dah ada blog... tahniah....

    ReplyDelete